Thursday, March 3, 2011

get well soon friend

kaget

terkezut

sedih

pasrah

tu la perasaan aku bila terbaca post yang kawan aku tag nama aku (ayat berterabur!!!)...

pasal kawan baik aku.. yang aku kenai time matrix..

dia baru je pas operation
sebab ada ketumbuhan dalam otak..
yg ada potensi nak jadi tumor..
nasib baru stage awal...
alhamdulillah...
benda alah tu dah dikeluarkan...


one of my fren cakap..
sebab dia prnah accident kat kampus dia dulu..
start dari tu..
dia sakit2 kepala dan pitam...
kesian kawan aku ni...


latest news..
dia dah boleh gerakkan badan sikit...
gerak kaki..
syukur ya tuhan!!


so..
shahir saad...
get well soon ya...
syafakallah..
remember, we love you so much..





for ashraf chang povich,thx for informing...

3 comments:

  1. sama2 doakan yang terbaik untuk dia..

    ReplyDelete
  2. ttbe,,terbace ur post on his wall.based on his coursemate yg sempat lawat die..
    now ni operation da dibuat, but then the akar still there..
    sama2 la kite doakan smoga shahir sembuh..

    kenalan shahir d umt ;p

    ReplyDelete

marilah membebel...