Friday, February 25, 2011

sekitar fesmel....


Festival Melati a.k.a FESMEL tengah berlangsung kat kolej Melati UiTM Shah Alam... time aku dok tulis ni, depa tengah watupacara perasmian  upacara perasmian....

aku dan ramai kawan2 ASB4B1 pakat turun bagi  sokongan kat clasmate @ coursemate kitorang yang wat persembahan... suka untuk aku nyatakan nama depa kat sini... btw, sapa yang pi tapi aku tak letak nama sory.. aku tak nampak hampa.... hehe... 

sofia, jenny, dila, marlia, zaida, aini, zati roslan, zati bakar, zati shafie, fadilah, imah, kak hajar, syida manager, masrahayu, siti, kak norizan... 
kamil, din dan aku, wazir...

tu je yang aku ternampak...

nasib la klasmate kitorang wat persembahan awal2... tak yah la tunggu lama2... penat gak menunggu...

komen persembahan diorang: 

aku sangat2 berbangga ada clasmate yang berjiwa seni... masing2 ada bakat berlakon.... mmg kelas kami dikurniakan bakat dalam bidang2 cam ni.. before this ada guitarists.. sekarang ada actress, poet dan macam2... pendek kata mcm2 ada....persembahan bes.. sketsa ke.. puisidra ke... pandai korang berlakon... haha... bleh la wat persembahan time dinner nanti.. hehe... 

tu je kot pasal FESMEL sebab tak tengok habis pon...

wajah2 pelakon handalan yang tak tau malu.... orang suruh rakam video orang berlakon... amek gambaq sendiri plak....
 


:::: rancang nak pi broga hill tapi tak jadi... huhu::::

No comments:

Post a Comment

marilah membebel...